torsdag 11 september 2008

I'VE JUST GOT INK'D!

Äntligen! Nu sitter den där den sitter, och den är fantastisk. Verkligen, fantastisk. Jag var på studion kl. 16 igår, och trodde att vi skulle sätta igång. Det var inte vad Carl tänkte. Vi kom inte igång förrän vid 19, De första två timmarna var en baggis, jag skrattade med de andra tatuerarna och lyssnade på Kleerup. Men efter sisådär 5 timmar var jag nästan vansinnig, och i slutet (vid halv två på natten, brr, vi höll på i över 6 timmar!) när Carl la i det vita med en spetsigare nål höll jag på att knäcka benen i Gunnars (äger studion Bluebird tattoo i Västerås) hand. Jag kan säga att höftbenet inte heller var så överdrivet jävla kul att gadda. Men resultatet blev fantastiskt, detaljerna och skuggningarna är makalösa. Tack, Carl!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den va jävligt naaajs! ;D

Anonym sa...

Älskling. Polisen har alla mina ägodelar. Mitt liv är fucked up. Din tatuering är något av det vackraste jag har sett. Saknar dig så att jag går sönder och samman. Har nog inte förstått hur mycket du har kommit att betyda för mig. Jobbar som ett djur. När äter du lunch på onsdag? När slutar du på onsdag? Svara i min blogg så kommer jag till din skola. WWW.SAVELEILAK.BLOGG.SE

Peter sa...

Mumz. Din hud. Man vill suga på varje liten gåshudsknopp.

linnxx sa...

haha. väldigt lustigt och porrigt, peter.

Anonym sa...

var tatuerade du dig?

linnxx sa...

jag blev gaddad av Carl, på Wicked Tattoo i Mölndal.

Anonym sa...

Höftbenet är förjävligt smärtsamt.
Huvaligen. Impad att du pallade sex timmar. Jag pallade knappt tre