söndag 21 september 2008

Genau.25

Det var en konstig kväll, som det alltid verkar bli när jag går ut nu för tiden. Det verkar alltid gå överstyr, jag vet inte varför. Det blev ingen födelsedagsfest hos Sean, istället förfest hos en gammal klasskompis (nostalgi!). Vi gick väl till Genau vid 1-tiden. Sprang på Suki & c:o på vägen, de visste inte vart de skulle och jag visste inte vart de hade varit. Jag träffade ett par grymma tjejer, vi pratade om adoption och andra konstiga saker. Vid 7-tiden satte dj:n mig i en taxi och bad mig att ta hand om mig själv. Jag visste inte varför han tvivlade på min förmåga. Det ligger en mango på balkongen. Puss.
Inatt fick jag ett konstigt sms från någon som eniro.se hävdar är Åke Wallin i masthugget. Om någon vet vem denna Åke är, kontakta mig!

Inga kommentarer: