lördag 4 april 2009

Ujuj...

Bakfyllan har inte slagit till än, ärligt talat tror jag att jag är lite full fortfarande. Men jag har förberett mig med ett par ipren och coca-cola, så jag hoppas att jag har mitt på det torra. Alldeles strax ska jag steka pannkakor med keso och blåbär. Jag är medveten om att det är olagligt att sitta inne i sånt här väder, så jag ska försöka släpa mig iväg till kronhusparken med en frappuccino om sisådär en timme. Sedan hade jag tänkt kika in på D's vernissage/utställningsgrej innan jag åker tillbaka till mässan. Jag var som bekant där igår också, såg på suspension (bara vanlig tvåpunkts, men ändå) och hade trevligt, och sen hittade vi ölen på Jussis och Calles hotellrum. Mot bättre vetande åkte jag till Nef efteråt. Jag kirrade absinthen och whiskyn för 20 spänn, vilket kan vara anledningen till att jag fortfarande känner mig lite på örat. Men jag struntade i efterfesten i majorna som de andra skulle på, jag hade ju faktiskt tänkt försöka komma upp i rimlig tid idag (vilket går sådär).

Inga kommentarer: