tisdag 7 april 2009

Vittu ja mansikka!

Kom igen, alla har trippelhaka ur den vinkeln.

Jag är inte fantastisk på finska, men jag har upptäckt att man klarar sig förvånansvärt långt på "vittu" ja "mansikka". Helgen har spenderats på mässan alt. Novotel Hotell med mina finska karlar. Kalle kirrade min souvenir, 21 i nacken, I like it. Jag har länge tänkt tatuera in 21, och vem är mer passande att greja det än Kalle Koo, som man ju faktiskt bara träffar en gång om året? Jussi berättade att han anordnar "Helsinki Sideshow Week" i September, och att han, Wisa och Lassi uppträder. Jag håller på att kolla upp vandrarhem, jag kan ju inte låta bli att åka när Wisa äntligen är tillbaka från Nepal. Dessutom har jag aldrig varit i Finland, konstigt nog. Bara mellanlandat på väg till Kina, och det gills ju inte riktigt.

Tino fyller i Jussis skullpiece


Inga kommentarer: