söndag 5 oktober 2008

Caffé Marie.

Jag och Suki skulle ha en Girls Night Out, men som vanligt när jag/hon/vi är involverad/-e så blev det inte riktigt som det var tänkt. Vi var på Uppåt, där vi roade oss med vodka och Caffé Marie. Oskar jobbade sin sista dag, i skrivande stund är han på väg till Tokyo. S ville dock gå till Pustervik, vilket jag inte alls hade några planer på. Hon gick till Scratch, och jag gick till Styrbord Babord med ett par trevliga, skäggiga bröder och en Falunbo. Några timmar senare satt jag och värmde fötterna på en förstärkare i Linnéstan och åt mackor med grillad paprika och keso. Det talades om fotboll, Burning Man i Nevadaöknen och Paul Smithhalsdukar. Jag är egentligen inte så mycket för efterfester, men gårdagen var riktigt trevlig. Men jag måste erkänna att det känns som att jag håller på att gå i bitar, jag var visserligen hemma halv 6 (taxichauffören hävdade att det skulle kosta 300 spänn med taxameter hem till mig via Kapellplatsen. Det lögnaktiga lilla svinet.) men har inte lyckats somna än för det. Dessutom fungerar inte min tändare. Fan.

Inga kommentarer: